Bekijk onze FAQ, oftewel veelgestelde vragen, en je vindt zeker een antwoord op uw vraag.

Via het hoofdmenu, bovenaan de pagina, kunt u zoeken naar een specifieke productgroep of lopende collectie. U kunt ook gebruik maken van de zoekfunctie die u naast het menu vindt. Voeg je gewenste product toe aan je winkelmand door te klikken op ‘in winkelmand’. Wilt u afrekenen? Klik vervolgens rechtsboven op het winkelmandje en vervolg het afreken-proces.

Nadat u uw bestelling heeft betaald beginnen wij direct met de verwerking van uw bestelling. Indien u om welke reden dan ook uw bestelling wilt annuleren of aanpassen, stuur dan z.s.m. een mail naar info@entoo.be. Wij kunnen niet garanderen dat wij uw bestelling tijdig kunnen aanpassen, dit vanwege externe producten, maar indien mogelijk passen wij uw reeds gemaakte bestelling aan. Daarbij heeft u ten alle tijden recht op 14 dagen bedenktijd indien u voldoet aan de voorwaarden van het herroepingsrecht.

Vanaf het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen beginnen wij, indien niet op voorraad, aan de producten van uw bestelling. Zodra uw pakket gereed is wordt deze aangemeld bij onze verzendpartner. Wij sturen u op dit moment een track-and-trace code door, die verbonden is aan deze bestelling. Hiermee kunt u te allen tijde uw pakket volgen.

Wij hebben een aantal betaalmogelijkheden waarmee u uw bestelling kan afronden. Onze partner in betalingsmethodes is MOLLIE. Deze partner zorg voor een veilige online-omgeving waar u kunt betalen met o.a.: IDeal, Mistercash en via bank overschrijving

Het kan gebeuren dat uw betaling niet gelukt is, ondanks het juist opvolgen van de instructies. Indien dit het geval is kunt u drie dingen doen:

1. Wij sturen u altijd een mail nadat u de betaling heeft uitgevoerd, ook indien deze is mislukt. In deze mail vindt u een link voor de betaling nogmaals uit te voeren. Lukt het deze keer wel? Dan ontvangt u hiervan een bericht via de mail.

2. Ga via “mijn account” naar uw bestelling. Uw bestelling staat nog steeds actief maar is nog niet voldaan. Doorloop het proces opnieuw via uw gewenste betaalmethode. Indien dit niet lukt volgt u methode 3.

3. Stuur ons een mail met uw gegevens en het bestelnummer. Achter de schermen zullen wij u een betalingsverzoek sturen. Indien deze voldaan is zorgen wij voor de rest.

Indien u een van deze methodes heeft moeten toepassen is het wenselijk ons een mail te sturen op info@entoo.be. Zo kunnen wij uw bestellen sneller verwerken.

 

Voor levering binnen België betaalt u € 4,95 voor de verzending van uw pakket, ongeacht het gewicht of grootte.

Momenteel leveren wij enkel in Nederland en België.

Ja, dit is mogelijk. Bij afrekenen van uw winkelwagen kunt u kiezen of u uw pakket wilt laten leveren aan uw factuuradres, of dat u een andere afleveradres wilt opgeven.

De gemiddelde levertijd van onze producten ligt rond de 10 dagen. Wij houden je altijd op de hoogte van je levering.

Dit kunnen wij helaas niet van te voren weten. Onze verzendpartner heeft een vaste route voor het distribueren van de pakketten. Het is echter wel mogelijk om via uw track-and-trace code te achterhalen hoe laat het pakketje afgeleverd wordt.

Uw bestelling komt aan met zo weinig mogelijk afval maar genoeg om uw nieuwe aanwinst goed te beschermen. U kunt dit afval gemakkelijk scheiden. Zo blijft onze voetafdruk lekker klein

Ja. Klik op “MIJN ACCOUNT” rechtsboven van de website. Boven aan de pagina van “MIJN ACCOUNT” kunt u uw wachtwoord- en accountgegevens aanpassen, onderaan uw factuur- en verzendadres.
U kunt bij het inloggen in uw account klikken op ‘wachtwoord vergeten’. U kunt hier via uw e-mailadres uw wachtwoord opvragen en aanpassen. Indien dit niet lukt neem dan contact op met info@entoo.be
Ja. U kunt rechtsboven via “MIJN ACCOUNT” uw bestellingen bekijken. U krijgt hier direct een overzicht te zien van eerder gemaakte bestellingen en bestelling die nog niet betaald zijn.
Bij het aanmaken van uw account krijgt u de optie om u aan te melden voor de nieuwsbrief. Indien uw zich later wilt inschrijven voor de nieuwsbrief of geen account heeft kunt u dit via het inschrijfveld onder aan de pagina.
Ja dat kan. U mag binnen 14 dagen uw producten retourneren. Indien wij de producten, voldaan aan de voorwaarden, hebben ontvangen maken wij binnen de 14 dagen uw geld over. Dit wilt zeggen: de verzendkosten van de heenzending + aankoopbedrag. Let goed op: retourneren is niet mogelijk voor producten waarop een uitzondering van het herroepingsrecht geldt. Uitzonderingen op het herroepingsrecht. Bekijk onderdeel 6.3. Uitzondering op herroepingsrecht van de Algemene voorwaarden voor de uitzonderingen op het herroepingsrecht.
Zoals gezegd nemen wij alles zonder problemen terug indien uw bestelling voldoet aan de volgende voorwaarden : 1. Retour dient te gebeuren binnen de 14 dagen na levering 2. Producten die op maat gemaakt zijn kunnen niet geretourneerd worden. 3. producten dienen in de originele staat verkeren, zoals geleverd. Indien uw bestelling voldoet aan alle retourvoorwaarden stuurt u een mail naar info@entoo.be. Zorg dat uw mail de volgende informatie bevat: 1. voornaam, naam 2. adres, postcode, plaats, land 3. tel en/of gsm 4. e-mail 5. ordernummer 6. reden van retour Vervolgens zal onze salesafdeling contact met u opnemen om uw retour in orde te maken. Zij sturen u een retouretiket op. Deze kunt u gebruiken om de doos met uw retour te etiketteren, en zo terug te sturen naar ons. Na goede ontvangst van de retour, d.w.z. zoals van te voren afgesproken, storten wij uw geld binnen 5 dagen terug op uw bankrekening. Wanneer men via de post verstuurt moeten de artikelen, in een goede doos ingepakt en afgeplakt worden. Er wordt aangeraden om de originele doos niet te beschadigen zodat het voor eventuele terugzending hergebruikt kan worden. De originele fabrieksetiketten- en/of verpakkingen mogen niet verwijderd worden.
Indien u uw bestelling niet kan retourneren omdat het niet voldoet aan de voorwaarden kan dat zeer vervelend zijn. Toch zullen wij altijd proberen u verder te helpen indien mogelijk. U kunt vrijblijvend een mail sturen naar info@entoo.be. Wij zullen samen met u naar een oplossing zoeken.
Bij Entoo zijin we altijd bezig de shop, en onszelf, te verbeteren. Dit doen we door enkel sterke en unieke design op te nemen in ons label, kwaliteit boven kwantiteit te kiezen, duidelijk en transparant te zijn en dat allemaal terwijl we er plezier aan hebben. Dit kunnen we voornamelijk doen vanwege ons partnerschap met een externe producent, dat ervoor zorgt dat we zelf alle mankracht kunnen inzetten op zaken die wij belangrijk vinden. Dit wilt zeggen dat wij zelf niet alle producten op voorraad hebben en wij niet mee doen aan de race van 'vandaag-besteld-morgen-in-huis'. Door geen voorraad te hebben kunnen wij de prijzen scherp houden en focussen wij al onze energie op super kwaliteit, service en afhandeling. Wij vertellen je graag dat je altijd je bestelling kan terugsturen, wij je betaling veilig en discreet afhandelen, duurzaam en met een kleine voetafdruk produceren. Loop je nog rond met een vraag, dan horen wij die graag van jou. Stuur een mail naar: info@entoo.be
De technieken die gebruikt worden voor de vervaardiging van onze producten verschillen naargelang het medium. Bij alle producten in onze shop proberen wij het beste te halen m.b.t. kwaliteit, veiligheid en ecologische voetafdruk. Heeft je een vraag waar je geen antwoord op vindt stuur ons dan een mail naar info@entoo.be

TEXTIEL

Zo gebruiken wij voor shirts DTG (direct to garment printing) Dit wilt zeggen dat, net zoals je printer dat doet, de illustratie direct op het textiel geprint wordt. De inkten die gebruikt worden zijn: Brother GT-3, watergedragen pigment inkten. Deze GT-3 inkten zijn CPSIA gekeurd en Oeko-Tex™ gecertificeerd, Dit wilt zeggen dat ze we veilig kunnen printen op baby- en kinderkleding. Daarbij zijn ze milieuvriendelijk. Naast deze zeer belangrijke waarden zorgt de GT-3 kwaliteitsinkt dan je kleding goed gewassen kan worden, mits je de wasvoorschriften volgt. Niet ieder shirt is gemaakt van dezelfde materialen. Zo verandert bijv. de samenstelling van de materialen naargelang de kleur van het shirt. Hieronder een uiteenzetting van de materialen per kleur:
  • Volle kleuren: 100% gekamd ringgesponnen katoen
  • Ash kleuren:  99% katoen & 1% polyester
  • Heather kleuren: 52% gekamd ringgesponnen katoen en 48% polyester
  • Athletic Heather & Zwart Heather: 90% gekamd ringgesponnen katoen en 10% polyester
  • triblend kleuren: 50% polyester / 25% gekamd ringgesponnen katoen / 25% viscose
  • Prism kleuren: 99% gekamd ringgesponnen katoen en 1% polyester

POSTERS

Voor onze posters gebruiken we Epson UltraChrome watergedragen HDR ink-jet technologie.
Heb je een goed idee of een verzoek m.b.t. een product dan horen wij dat graag? Stuur een mail naar info@entoo.be.
 
Helaas kan het voortkomen dat niet alles gaat zoals gewenst. Heeft u een klacht of een opmerking? Stuur dit dan ook naar info@entoo.be. Wij nemen elke klacht serieus aan, want wij houden net zomin van klachten als u.

Antwoord niet gevonden? Dan zijn we vast iets vergeten! GGgrrr Stuur ons een mail: info@entoo.be.