Via het hoofdmenu, bovenaan de pagina, kunt u zoeken naar een specifieke productgroep of lopende collectie. U kunt ook gebruik maken van de zoekfunctie die u naast het menu vindt. Voeg je gewenste product toe aan je winkelmand door te klikken op ‘in winkelmand’. Wilt u afrekenen? Klik vervolgens rechtsboven op het winkelmandje en vervolg het afreken-proces.
Nadat u uw bestelling heeft betaald beginnen wij direct met de verwerking van uw bestelling. Indien u om welke reden dan ook uw bestelling wilt annuleren of aanpassen, stuur dan z.s.m. een mail naar info@entoo.be. Wij kunnen niet garanderen dat wij uw bestelling tijdig kunnen aanpassen, dit vanwege externe producten, maar indien mogelijk passen wij uw reeds gemaakte bestelling aan. Daarbij heeft u ten alle tijden recht op 14 dagen bedenktijd indien u voldoet aan de voorwaarden van het herroepingsrecht.
Vanaf het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen beginnen wij, indien niet op voorraad, aan de producten van uw bestelling. Zodra uw pakket gereed is wordt deze aangemeld bij onze verzendpartner. Wij sturen u op dit moment een track-and-trace code door, die verbonden is aan deze bestelling. Hiermee kunt u te allen tijde uw pakket volgen.
Wij hebben een aantal betaalmogelijkheden waarmee u uw bestelling kan afronden. Onze partner in betalingsmethodes is MOLLIE. Deze partner zorg voor een veilige online-omgeving waar u kunt betalen met o.a.: IDeal, Mistercash en via bank overschrijving
Het kan gebeuren dat uw betaling niet gelukt is, ondanks het juist opvolgen van de instructies. Indien dit het geval is kunt u drie dingen doen:
1. Wij sturen u altijd een mail nadat u de betaling heeft uitgevoerd, ook indien deze is mislukt. In deze mail vindt u een link voor de betaling nogmaals uit te voeren. Lukt het deze keer wel? Dan ontvangt u hiervan een bericht via de mail.
2. Ga via “mijn account” naar uw bestelling. Uw bestelling staat nog steeds actief maar is nog niet voldaan. Doorloop het proces opnieuw via uw gewenste betaalmethode. Indien dit niet lukt volgt u methode 3.
3. Stuur ons een mail met uw gegevens en het bestelnummer. Achter de schermen zullen wij u een betalingsverzoek sturen. Indien deze voldaan is zorgen wij voor de rest.
Indien u een van deze methodes heeft moeten toepassen is het wenselijk ons een mail te sturen op info@entoo.be. Zo kunnen wij uw bestellen sneller verwerken.